Enter your keyword

درباره ما

الماس الکترونیک

درباره ما:

شرکت مهندسی الماس الکترونیک سپاهان  در مهرماه 1383 با هدف انجام پروژه های بهبود کیفیت توان تأسیس گردید. از آنجایی که پروژه های بهبود کیفیت توان نیاز به اندازه گیری، تحلیل، طراحی سیستم های بهبود دهنده و اجرای راهکارها دارد، این شرکت سعی نموده در تمام قسمت ها فعال باشد و نیاز مشتریان را از صفر تا صد مرتفع نماید. به همین منظور در سال 1385 بخش الکترونیک شرکت با هدف ساخت سوییچ تریستوری بانک خازن، و در سال 1386 کارگاه تابلوسازی واقع در منطقه امیرکبیر اصفهان افتتاح گردید. در سال 1392 کارگاه تابلوسازی به منطقه صنعتی مبارکه منتقل شد.

از ابتدای تأسیس شرکت، بخش بازرگانی با نمایندگی شرکت گرافوپلاست ایتالیا جهت تأمین سیستم لیبلینگ تابلو برق، و شرکت فراکوه یزد جهت تأمین خازن و سیستم های اصلاح ضریب قدرت، فعال بوده است. در سال 1387 شرکت 3M آمریکا، شرکت گرافوپلاست را خریداری کرد و رابطه بازرگانی این شرکت با ایران قطع شد. در این زمان شرکت الماس الکترونیک سپاهان جهت تأمین نیازهای مشتریان قبلی، بلافاصله شرکت چمبره ایتالیا را جایگزین نمود که خوشبختانه حرکتی اجباری و رو به جلو برای این شرکت بود.

در سال 1395 بخش الکترونیک شرکت موفق به ساخت دستگاه دیتالاگر با کاربردهای صنعتی و محیط زیستی شد که اکنون در بسیاری از صنایع کشور در حال استفاده می باشد.

از سال 1396 این شرکت وارد پروژه های نیروگاه های خورشیدی شده و هم اکنون به عنوان طراح و نصاب نیروگاه های خورشیدی در حال کار است.

شرکت الماس الکترونیک سپاهان یکی از معدود شرکت هایی است که پروژه های کیفیت توان را از صفر تا صد (از اندازه گیری تا طراحی، ساخت، نصب و تحویل) جلو می برد و در این زمینه به خوشنامی در کشور شناخته شده است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما دکمه روبرو را فشار دهید

تماس با ما